5e Etappe: Seltz Fr. naar Assmannshausen D. - Reisverslag uit Bingen am Rhein, Duitsland van GERRY Gerwen - WaarBenJij.nu 5e Etappe: Seltz Fr. naar Assmannshausen D. - Reisverslag uit Bingen am Rhein, Duitsland van GERRY Gerwen - WaarBenJij.nu

5e Etappe: Seltz Fr. naar Assmannshausen D.

Blijf op de hoogte en volg GERRY

22 Augustus 2014 | Duitsland, Bingen am Rhein

20 aug 2014 5e etappe Rheinfahrt over een afstand van 211 km.

Gisteren waren ze nog druk om de route in te korten maar uiteindelijk was het meer.

Om kort te zeggen het was een fantastische dag precies zoals ik mij de rijnroute had voorgesteld. Voeg daar aan bij de zon die volop scheen het matige windje meestal licht in de rug, prachtige paden langs de Rijn. Zeker niet meer uit mijn geheugen te bannen de mooie (race)fietspaden dwars door de wijngaarden aan de oevers van de Rijn.

De dag vloog voorbij hoewel we toch 10 uur en een kwartier onderweg zijn geweest. Niemand van de groep ging kapot, geen hongerklop, ondraaglijke zadelpijn, niets van dit alles.. De stemming was opperbest het de groep wordt en is steeds meer een homogeen geheel, wat een enkele dagen samen zijn al niet kan doen. Een kwartiertje na onze binnenkomst kwamen onze finale metgezellen aan. Ze werden verwelkomt met drankje beetje jolijt over de kamer indeling want Myrande zou ergens bij iemand moeten liggen maar Han bracht uitkomst en boekte simpelweg een extra kamer. Hulde voor Han maar zo kennen we hem ook.

Morgen nieuwe dag naar Bonn over ongveer 160 km . Nu moet ik eindigen want de groep trekt aan mij omdat we gaan eten..