4e etappe: Neuf Brisach naar Seltz - Reisverslag uit Seltz, Frankrijk van GERRY Gerwen - WaarBenJij.nu 4e etappe: Neuf Brisach naar Seltz - Reisverslag uit Seltz, Frankrijk van GERRY Gerwen - WaarBenJij.nu

4e etappe: Neuf Brisach naar Seltz

Blijf op de hoogte en volg GERRY

19 Augustus 2014 | Frankrijk, Seltz

19 Augustus 4e etappe over een afstand van 135 km

De etappe begon met een half uur vertraging, de 180 lastige km van gisteren, de late maaltijd alsook de uitgebreide evaluatie na de maaltijd waren hier debet aan..

Nog geen dag zijn we rustiger vertrokken als vanmorgen, weinig goesting, zitpijntjes en knelbultjes waren zo de mix van gevoelens en klagen tijdens het eerste deel over de enorme lange rechte vlakke saaie Franse wegen.

Na Strasbourg werd de stemming vrolijker de lange rechte wegen werden redelijke mooie paden maar de Rijn hebben we amper gezien. Inschattend was dat er geasfalteerde paden langs de Rijn zouden zijn op de Franse kant maar nee dus.. Aan de Duitse kant zijn wel paden maar gravel en dat gaat wel met de racefiets maar echt lekker fietst dat niet..nou ja we zullen maar zeggen dat het een overgangsetappe was.

Morgen hebben we een etappe van 200km waar toch wel wat nervositeit over heerst. Zeker zullen we daar ook weer door komen maar wel over Duitse kant en bij aankomst wacht ons het welkom van Han, Pieter-Jelle, Rene en Myrande met good old Peer de Koning..

Weinig bijzonders vandaag dus zelfs geen foto's gemaakt.